Alla inlägg under juli 2010

Av moviegeek - 24 juli 2010 19:55

Åh, kill me - I want this! Har gått omkring med en kär vän iag & strosad bland små härliga butiker i en väldigt pittoresk svensk stad. Det var helt underbart! Och idag har jag verkligen varit på shopping och inredningshumör. Myohmy. Det blev dock bara lite härliga bebiskläder till bästa vännens 5 månaders och ett och ett annat smycke. Istället har jag bestämt mig för att börja i rätt ände den här gången och börja med lite härliga hyllor innan jag shoppar ihjäl mig på allt som ska här därtill. Så imorgon blir det pysseldag och hyll-snickeri. Ni får invänta resultat.. Under tiden bjuder jag på lite smått&gott som jag har ordentliga cravings efter och som piggar upp nu i regnet.


   - Bokstavsmagneter för oss som vill lämna poetiska avtryck och andra meddelanden efter oss. Mix&Match. Och till det varför inte något för att göra dina bilder ännu snyggare?

   Polaroidramar! Jag älskar polaroidbilder och tycker att det ligger något romantiskt över dem - så varför inte passa på?


   Kakeldekor! Seriöst, vem fan orkar kakla om?


   Pockethylla! Okay, bare with me. Hyllan kanske inte är jätte speciell i sig, men själva idén känns så jäkla härlig. En pockethylla! Come on, hur många gånger har man inte stört sig på att pocketböckerna faller och att inget bokstöd passar in särskilt bra? Och hur tråkigt är det inte att preciiis få in alla böcker i en och samma hylla? No! Nu får man sätta hyllan snett! Tummen upp för det.


   LP-ramar! ÄLSKAR musik på väggen. Helt klart värt det.


   Gillar svarta & vita kök. Då är en turkos lampa en perfekt färgklick i det hela!


Allt ovan kommer ifrån www.designtorget.se


   Om vi ignorerar den gröna färgen (som går att ändra) och den hemska ramen, så tycker jag det är en jättesöt tavla från www.etsy.com av "Queen's spoof"! Perfekt i hallen. Eller kanske t.o.m på toaletten, för oss som gillar toalett-konst!


         

från www.baldershage.se och hur snyggt är det inte?? I need to have it. Därifrån kommer även:

     Spana in fjärils-detaljen.


Herregud, jag får nog sluta nu innan jag ligger helt på gränsen till mentalt sammanbrott. Men tro mig, här ska filuras! Hoppas ni fick ut något av det här med


 

Presentation


- "This is totally knotting up my inner-nerd!"
- "Wait, you have an inner one too?"
Veronica Mars

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa TVserien just nu?
 Gossip girl
 How I met your mother
 90210
 Criminal minds
 Scrubs
 Private Practice
 Glee
 The Vampire Diaries
 Desperate Housewifes
 True Blood
 Grey's anatomy
 The big bang theory

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Translate this blog!


Ovido - Quiz & Flashcards