Alla inlägg den 18 maj 2010

Av moviegeek - 18 maj 2010 21:24

Chicklitbooks.com <- Heaven!


Jag är ofta totalt övertygad om att jag är ensam om att älska chicklit-böcker. Varför? Såklart är det inte så, det är ju vrålpopulärt! .. Men ändå känns det lite pinsamt att medge för människor i allmänt tal att det faktiskt är den typen av böcker som man älskar mest av allt att läsa. Så varför är det egentligen så? Av erfarenhet vet jag ju nu att jag inte är ensam om att tänka så.. Tycker vi att just begreppet "chicklit" får oss att verka ytliga och osmarta? Eller ligger det i att vi inte vill medge att vi är så "tjejiga" och romantiska, något som dessa böcker ofta riktar in sig på? Jag vet inte vad ni tycker, men jag kommer i alla fall fortsätta läsa och älska mina chicklit-böcker, oavsett vad någon annan tycker!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


- "This is totally knotting up my inner-nerd!"
- "Wait, you have an inner one too?"
Veronica Mars

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa TVserien just nu?
 Gossip girl
 How I met your mother
 90210
 Criminal minds
 Scrubs
 Private Practice
 Glee
 The Vampire Diaries
 Desperate Housewifes
 True Blood
 Grey's anatomy
 The big bang theory

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Translate this blog!


Ovido - Quiz & Flashcards