Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Fame 2009 - Asher Book

Av moviegeek - 7 maj 2010 19:52

Det blir inget långt inlägg idag & var riktigt dålig igår med. Allt för trött! Så får ta och bita ihop och komma igen snart.. Men tills dess så bjuder jag bara på lite ögongodis.


Ni har väl inte missat den senaste Fame-filmen, från 2009? Just in case..

This is the amazing Asher Book:

 

      

Asher spelar Marco i filmen och sjunger bla låtar som "Ordinary people", "Try" och "Someone to watch over me". De finns på Spotify - så titta på filmen & njut sedan av höjdpunkterna! Jag tycker att filmen är helt underbar. Visserligen är den lite spretig och man hade önskat att det fanns 2 timmars material till för att verkligen kunna lära känna karaktärerna, men jaja.. Har man sett den första Fame-filmen så vet man sedan innan hur de bygger upp de här filmerna. Frustrerande tycker vissa, but it's all worth it - trust me!

 
 
Ingen bild

purple-queen

7 maj 2010 21:29

Jag har inte sett hela det avsnittet. Men det skulle vara mycket bättre om det slutade som två huvudpersoner hoppa av serien som typ 7 heaven. Haha jag tänkte oxå på oc när jag läste inlägget
plus Codo Longy är så mycket snyggare i fame!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moviegeek - 9 oktober 2011 17:08

Det här är serier jag följer just nu. Har jag missat någon?   1. Gossip girl 2. How I met your mother 3. Pretty little liars 4. 2 Broke Girls 5. Hart of Dixie 6. Glee 7. 90210 8. Weeds 9. Make it or break it 10. Misfits 11. Th...

..

Av moviegeek - 8 oktober 2011 03:31

har haft en urtrevlig kväll med vänner. men han kom inte. it kinda breaks my heart. fuck him. ...

Av moviegeek - 30 september 2011 22:35

Hur fan ska jag bli av med den här sexuella frustrationen?!

Av moviegeek - 30 september 2011 20:12

Så jag fick berättat för den andra pojken (förvirrande much?) att jag inte vill någonting mer och han blev inte direkt glad. Jag visste att han tyckte om mig, men jag trodde faktiskt inte att han skulle reagera så pass. Känns inte bra alls. Men vad s...

Av moviegeek - 30 september 2011 09:42

Just nu behöver jag bara skriva av mig. Jag vet att mina inloggningar här inte är så frekventa, och det beror mest på att mitt liv förändrats så mycket de senaste månaderna så jag har helt enkelt inte haft tid. Jag hinner ju förtusan knappt sova! Men...

Presentation


- "This is totally knotting up my inner-nerd!"
- "Wait, you have an inner one too?"
Veronica Mars

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa TVserien just nu?
 Gossip girl
 How I met your mother
 90210
 Criminal minds
 Scrubs
 Private Practice
 Glee
 The Vampire Diaries
 Desperate Housewifes
 True Blood
 Grey's anatomy
 The big bang theory

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Translate this blog!


Ovido - Quiz & Flashcards